Pozdrav svima

D O B R O   D O Š L I   N A    M O J    B L O G

subota, 1. siječnja 2011.

ZAŠTITA KRISTALIMA

Zaštićen sam prilikom liječenja na daljinu s desetak kristala kako bi se obranio od bolesti i negativnih energija. Do sad sam uspješno izlječio 15 000 ljudi, a svaki  od njih mi je donio prije liječenja liječničku dokumentaciju. Tijekom tretmana redovito pratim stanje oboljelih.

Već pri prvom telefonskom razgovoru,prvoj meditaciji s kristalom, vidim siluetu osobe s kojom razgovaram, sve njene unutarnje organe koji, ako su zdravi svijetle zdravom svjetlošću, dok su u slučaju bolesti crne ili neke druge tamne boje. Moje duhovno oko vidi tijelo poput rendgentskog aparata - sveobuhvatno, a istodobno vidim i s koliko ću tretmana, uz Božju pomoć izlječiti osobu.

U liječenju mi pomažu Astralni liječnici, a tretman obično traje 45-50 minuta. Tumori, ciste, bolesti probavnog sustava, problemi s vidom, sluhom, migrene, depresije i slične psihičke smetnje samo su dio popisa oboljenja s kojima se svakodnevno susrećem, a većinom mi se obraćaju oni od čijih je dijagnoza tradicionalna zapadnjačka medicina digla ruke.

U liječenju je najvažnija vjera, a ako je osoba koju liječim skeptična i ne vjeruje mi, ne mogu joj pomoći onim intenzitetom kojim bih htio.

Popularni postovi