Pozdrav svima

D O B R O   D O Š L I   N A    M O J    B L O G

ponedjeljak, 3. siječnja 2011.

KRISTAL IVANA KRSTITELJA

Knjiga "KRISTAL IVANA KRSTITELJA" druga je iz trilogije o Kristalima i druženju sa Gospodinom Isusom Kristom.


U ovoj knjizi nastavio sam sa opisom kontinuiranog procesa, kada sam krenuo u potragu za najpogodnijom metodom samoizlječenja i liječenja drugih ljudi. Oni koji su pročitali moju prvu knjigu "Izliječio me Gospodin Isus Krist" zasigurno će se prisjetiti da sam energiju od koje se ljudi osjećaju tako sretni, opušteni i zdravi dobio na poklon od samog Gospodina Isusa Krista nakon prvog i drugog liječenja koje je On osobno izveo na meni ili na drugima, ali opet preko mene.

Netko će pomisliti da je u knjizi napisana laž, neistina i izmišljotina. No, problem je u tome što su unutra istinita proročanstva i opisi vizija upravo onako kako sam ih doživio.

Dužan sam napomenuti da će se kod mnogih čitalaca ove knjige desiti spontana izliječenja, kao što su se dogodila kod nekih osoba koja posjeduju moju prvu knjigu. Mnogi ne znaju da se ovakva knjiga stavlja pod uzglavlje ili na trbuh dok se odmaramo ili spavamo. Neki od vas doživjet će, čuti ili osjetiti nešto neobično. Imajte uvijek na umu da je sve što budete doživjeli, družeći se sa ovom knjigom, uvijek u cilju poboljšanja vašeg zdravstvenog stanja i za vaše opće dobro.

Nemojte se plašiti skalpela u rukama astralnih liječnika jer su njihove operacije potpuno bezbolne. Dok oni rade, vi se nalazite u jednoj vrsti polusna, transa i naprosto lebdite od sreće, blaženstva, ljubavi i mira.

Po završetku rukopisa ove knjige, pojavio se osobno Gospodin Isus Krist sa svojim učenicima i Ivanom Krstiteljem, koji su mi došli čestitati na dobro obavljenom djelu.

... Glas jednog koji viče u pustinji:
Pripravite put Gospodnji,
poravnajte mu staze!
Neka se svaka dolina ispuni,
svaka gora i brežuljak neka se
slegne;
neka krivudavi putovi postanu
pravi,
a neravni ravni.
Svaki će čovjek vidjeti spasenje
Božje!...

Popularni postovi