Pozdrav svima

D O B R O   D O Š L I   N A    M O J    B L O G

nedjelja, 2. siječnja 2011.

UZ BOŽJU POMOĆ IZLIJEČIO SAM 15 000 LJUDI

Sve je počelo kada sam 1989.godine na dan Bezgrešnog začeća Blažene Djevice Marije, doživio prvo nevjerojatno iskustvo vlastitog izlječenja i susret s duhovnim vođom Gospodinom Isusom Kristom.


Patio sam opterećen strašnim bolovima i teškom paralizom kralježnice i uopće nisam bio spreman za taj susret s Isusom. No, očito je da sam upravo ja bio odabran da me zapljusne predivna božanska energija koja me ispunila blaženim mirom, srećom i snagom. Ta mi je energija dala nadnaravni dar i moć da, nakon vlastitog izlječenja, činim dobra djela - liječim ljude od teških bolesti.

Moja je duša izašla iz tijela, a ja sam s visine gledao svoje materijalno, fizičko tijelo. Osobno me dva sata liječio Gospodin Isus Krist, jer mi je prijetila vječna paraliza.



Uslijedila su i mnoga druga moja izlječenja, koja su obavljali Isusovi Astralni liječnici i Anđeli. Doživio sam ukupno 13 Astralnih liječenja, a ponekad me liječilo do 12 Astralnih lječnika.

Iz tog nevjerojatnog iskustva nastala je čudesna knjiga "Izlječio me je Gospodin Isus Krist" čije čitanje otkriva i njenu snažnu energetsku vrijednost. Riječ je o prvoj knjizi trilogije o tajnama kristala i iskustvima koja sam stekao liječeći pomoću njih.



Nadnaravnu iscjeliteljsku moć upotpunio sam usavršavanjem učenja o anatomiji, a potom sam se počeo baviti liječenjem na daljinu, putem telefona, držeći kristal bijelog kvarca u ruci i odašiljući njegovu energiju oboljelima.  Koristim se kristalom bijelog kvarca sa sedimentnih stijena, oni su prirodni kompjuteri stari nekoliko tisuća godina, prijenosnici snažne božanske energije na oboljeloga. Kristal bijelog kvarca programiram prema vrsti bolesti osobe koju liječim i njezinu načinu primanja energije koju odašiljem. To je individualni tretman. 

Popularni postovi